Alwin & Vrienden

Zaterdagavond 11 juni gaan we feesten met zanger Alwin en zijn vrienden! Naast Alwin zullen er optredens zijn van de Crazy Accordeons, Pierre van Dam en Helemaal Hollands. Reserveer nu plaatsen!

Alwin & Vrienden

Wat leuk dat u ook komt feesten! Hieronder staat alle informatie die u nodig heeft. Mocht u nog vragen hebben, laat het gerust even weten. Stuur gerust een berichtje of bel ons: Contact

Datum: 11 juni 2022
Tijd: 19:00 – 22:30 uur (deuren open om 18:00 uur)
Locatie: Goese Lyceum, Oranjeweg 90, 4461 LR Goes

Artiesten:
– Alwin Rennen
– Helemaal Hollands
– Pierre van Dam
– Crazy Accordeons

Feestavond 11 juni 2022

Komt u ook naar deze spetterende feestavond? Wij vragen u wel even te reserveren van tevoren. U kunt zich aanmelden via onderstaand formulier. Entree is voor onze donateurs gratis! Bent u geen donateur? U bent van harte welkom en u ontvangt na aanmelding van ons een betaallink om uw reservering te bevestigen. Pas na ontvangst van uw betaling is uw reservering bevestigd. U kunt ook gebruik maken van het onderste formulier en direct betalen (via iDeal). U ontvangt dan geen betaallink meer en dan is uw reservering direct bevestigd.

Als u geen donateur bent, kunt u ook gebruik maken van het onderste formulier. Hiermee kunt u direct afrekenen (via iDeal) en gelijk uw reservering bevestigen.

Gratis voor donateurs

Bent u donateur van Stichting Hulp Gehandicapten? Dan mag u GRATIS naar binnen (en uw partner of begeleiding mag gratis mee)!

€15 p.p. voor gasten

Bent u (nog) geen donateur? Dan betaalt u €15 per persoon. U ontvangt een betaallink om uw reservering te bevestigen. Of maak gebruik van het onderste formulier om gelijk te betalen (via iDeal).

Entree is gratis voor onze donateurs (+ partner of begeleiding). Als u geen donateur bent, kost de entree €15 per persoon. U ontvangt van ons per e-mail een betaallink om uw tickets te betalen. Pas na ontvangst van uw betaling is uw reservering bevestigd.

Reserveer direct uw plaatsen

De entree voor onze donateurs is gratis (inclusief partner of begeleiding)! Bent u geen donateur, maar wilt wel graag komen? Dat is geen enkel probleem! In dat geval betaalt u €15 per persoon voor de hele avond! U kunt via het formulier hieronder uw plaatsen reserveren en betalen. Met onderstaand formulier kunt u direct afrekenen en zo is uw reservering direct bevestigd! U krijgt dan dus geen betaallink meer per e-mail.

Wilt u donateur worden en gelijk genieten van het voordeel? Kijk dan op deze pagina: Word donateur

Win 2 tickets voor Alwin & Vrienden!

Meld u aan voor de nieuwsbrief en maak kans op twee tickets voor Alwin & Vrienden! Kijk voor meer informatie op de pagina: Winactie

We spammen niet! Lees ons privacybeleid voor meer info.