Feest met Anita & Ed

Zaterdag 16 maart organiseren wij weer een gezellig feest, met niemand minder dan het feestduo Anita & Ed! Dat belooft dus een super gezellige feestdag te worden. Muziek, bingo, een warm en koud buffet en natuurlijk lekkere hapjes en drankjes; komt u ook?!

Tickets

Hieronder kunt u uw tickets bestellen en veilig betalen via iDeal. Let op: U ontvangt geen (e-)tickets, maar wel een betalingsbevestiging met uw gegevens per e-mail, die u als toegangsbewijs mee kunt nemen.

Entree Gasten - inclusief maaltijd (niet donateurs, p.p.)
Entree Donateurs - inclusief maaltijd (p.p.)

We starten deze super gezellige feestdag om 15.30 uur (de zaal gaat open om 15.00 uur) met een lekker bakje koffie/thee met een lekkere verrassing voor iedereen die komt op deze super gezellige feestdag. Daarna gaan we, mede gezien het succes van vorige keer, weer eens een paar rondjes BINGO ANDERS
spelen waar iedereen weer (gratis) aan kan deelnemen. Neem zelf hiervoor wel even een pen mee van thuis!

Na deze bingo anders zal de slager zorgen dat er een geweldig WARM EN KOUD BUFFET klaar staat met echt alles erop en eraan. Dus dat belooft ook nog lekker smikkelen en smullen te worden deze dag. Na het warm en koud buffet starten we met het avondprogramma en zijn er optredens van het leuke duo ANITA & ED!! Want behalve natuurlijk de wel bekende nummers van Frans Bauer, Jan Smit, enz. enz. zullen ze ook zeker hun eigen hits ten gehore brengen. (kijk ook maar eens op hun website www.anitaened.nl)

Verder zullen we deze avond de optredens van ANITA & ED afwisselen met een aantal rondjes bingo en natuurlijk weer een zaalverloting, voor de liefhebbers waarmee ook weer mooie prijzen zijn te winnen en kun je deelnemen aan het spel-21 voor de echte liefhebbers. Verder komen we in de loop van de avond rond met schalen met lekkere hapjes. Het feest zal rond 22:30 afgelopen zijn.

Algemene informatie

Deze feestavond vindt zoals gewoonlijk plaats in de aula van het Goese Lyceum (locatie Oranjeweg) in Goes. Hieronder vindt u een overzicht van alle informatie die u nodig heeft. Een routebeschrijving met kaart vindt u onderaan de pagina.

Feest met Anita & Ed

• Datum: zaterdag 16 maart 2024
  • Tijd: 15:30 – 22:30 uur (zaal open om 15:00 uur)
  • Locatie: Goese Lyceum, Oranjeweg 90, 4461 LR, Goes

Heeft u nog vragen over dit evenement? Neem dan gerust contact met ons op!

Prijzen

Deze dag vragen wij u als bezoeker om een (kleine) bijdrage om uit de kosten te komen. De prijzen zijn inclusief warm en koud buffet, koffie/thee met verrassing en diverse hapjes. Donateurs zijn welkom tegen gereduceerd tarief. Bent u geen donateur? Ook dan bent u uiteraard van harte welkom. Echter, wij vragen u dan de volledige kostprijs te voldoen. Voor dit feest gelden de volgende toegangsprijzen:

• Entree donateurs: €12,50 p.p.
  • Entree gasten (niet donateurs): €25,- p.p.

Bent u nog geen donateur, maar wilt u dat wel worden (en gelijk gebruik maken van de korting voor u en uw partner/begeleiding)? Meld u dan nu aan:
     Donateur Worden

Routebeschrijving en parkeren

Het Goese Lyceum bevindt zich aan de Oranjeweg 90 in Goes. Het herkenbare gebouw staat tussen de brandweerkazerne en de sportvereniging Blauw-Wit.

U kunt parkeren op de nabijgelegen parkeerplaats van K.V. Blauw-Wit. Voor mensen die zeer slecht ter been zijn, is er beperkte parkeerruimte aan de achterzijde van de school op het schoolplein. De ingang van de aula bevindt zich ook aan de achterzijde van het gebouw. Komt u dus met de taxi, dan raden wij u aan om u aan de achterzijde af te laten zetten en op te laten halen. De achterzijde is te bereiken door vanaf de Oranjeweg, via het Vogelzangspad het terrein op te rijden.

Sfeerimpressie

Hieronder kunt u de video bekijken van het optreden van Anita & Ed bij ons in 2017. Een leuke herinnering om alvast weer in de stemming te komen, of als u een nieuwe bezoeker bent kan het fijn zijn om te zien hoe onze evenementen er aan toe gaan.