Gezelligheid Kent Geen Tijd

Zaterdag 4 maart 2023 bent u van harte welkom op het feest ‘Gezelligheid Kent Geen Tijd’, met optredens van zangeres Thilly uit Volendam, Feestduo Bekend van TV en onze eigen DJ Erik! U kunt naast de muziek genieten van een heerlijk Chinees-Aziatisch buffet met alle lekkere bekende hapjes uit de Aziatische keuken.

Koop hier direct uw tickets, want VOL = VOL! Meer informatie over deze feestdag vindt u onder het formulier.

Tickets

Entree Gasten (niet donateurs, p.p.)
Entree Donateurs (p.p.)

Let op: Na uw betaling ontvangt u een bevestiging op het door u ingevulde e-mailadres. (Controleer ook uw spam-box.) Deze bevestiging geldt als toegangsbewijs bij binnenkomst.

Gezelligheid Kent Geen Tijd!

Ja, het is zo; gezelligheid kent geen tijd! Het brede programma biedt voor elk wat wils. We beginnen het feest met onze eigen DJ Erik (en zijn begeleider André). Erik zal deze dag pauze- en dansmuziek draaien tijdens zijn optreden. Zangeres Thilly reist helemaal van Volendam naar Goes om voor ons op te treden! Met haar vrolijke (Nederlandstalige) liedjes zet ze ieder feest op zijn kop!

Na het optreden van zangeres Thilly staat er een heerlijk Chinees-Aziatisch buffet voor u klaar! Dit wordt verzorgd door Restaurant de Paradijsvogel. Het buffet zal voorzien zijn van alle lekkere, bekende Chinese en Aziatische gerechten. Dat wordt smullen!

Het avondprogramma bestaat uit een avondvullend programma van feestduo Bekend van TV. De heren zullen de show ‘Samen Zijn’ voor u opvoeren en daarmee zorgen voor een komische en gezellige avond met een lach (en misschien zelfs een traan).

Ondanks de veelbelovende titel, moeten we helaas bekennen dat gezelligheid toch wél een tijd kent, namelijk van 15:00 uur tot ongeveer 21:30 uur.

Algemene informatie

Het feest Gezelligheid Kent Geen Tijd wordt – zoals gebruikelijk – gehouden in de aula van het Goese Lyceum (locatie Oranjeweg) in Goes. Hieronder vindt u een overzicht van alle informatie die u nodig heeft. Een routebeschrijving met kaart vindt u onderaan de pagina.

Gezelligheid Kent Geen Tijd

• Datum: 4 maart 2023
  • Tijd: 15:00 – 21:30 uur (zaal open om 14:30 uur)
  • Locatie: Goese Lyceum, Oranjeweg 90, 4461 LR, Goes

Heeft u nog vragen over dit evenement? Neem dan gerust contact met ons op!

Prijzen

Deze dag vragen wij u als bezoeker om een (kleine) bijdrage om uit de kosten te komen. De prijzen zijn inclusief Chinees-Aziatisch buffet en koffie/thee met verrassing. Donateurs zijn welkom tegen gereduceerd tarief. Bent u geen donateur? Ook dan bent u uiteraard van harte welkom. Echter, wij vragen u dan de volledige kostprijs te voldoen. Voor dit feest gelden de volgende toegangsprijzen:

• Entree donateurs (inclusief buffet): €12,50 p.p.
  • Entree partner/begeleiding (1 per donateur, inclusief buffet): €12,50 p.p.
  • Entree gasten (niet donateurs, inclusief buffet): €25,- p.p.

Bent u nog geen donateur, maar wilt u dat wel worden (en gelijk gebruik maken van de korting)? Meld u dan nu aan: Donateur Worden

Routebeschrijving en parkeren

Het Goese Lyceum bevindt zich aan de Oranjeweg 90 in Goes. Het herkenbare gebouw staat tussen de brandweerkazerne en de sportvereniging Blauw-Wit.

U kunt parkeren op de nabijgelegen parkeerplaats van K.V. Blauw-Wit. Voor mensen die zeer slecht ter been zijn, is er beperkte parkeerruimte aan de achterzijde van de school op het schoolplein. De ingang van de aula bevindt zich ook aan de achterzijde van het gebouw. Komt u dus met de taxi, dan raden wij u aan om u aan de achterzijde af te laten zetten en op te laten halen. De achterzijde is te bereiken door vanaf de Oranjeweg, via het Vogelzangspad het terrein op te rijden.