Feest met Love Shack!

8 oktober 2022 komt muziekduo Love Shack naar Goes voor een spetterend feest! Bezoekers worden in de middag en avond vermaakt met gezellige feest-, dans- en meezingmuziek. Ook zijn er mooie prijzen te winnen en is er een heerlijke maaltijd. Entree voor donateurs bedraagt €5 p.p.(dus ook €5 voor uw partner of begeleiding) en voor mensen die geen donateur zijn €15 p.p. (inclusief maaltijd).

Bestel direct uw kaarten

De feestdag van 8 oktober 2022

Wat leuk dat u gezellig mee komt feesten op 8 oktober! Hier vindt u alle informatie die u nodig heeft om er een geslaagde dag van te maken.

De deuren van de zaal zullen om 14:30 open gaan, zodat u alvast een plaatsje kunt zoeken. Heeft u van tevoren kaarten gekocht via de site? Dan kunt u uw naam doorgeven en een plaatsje zoeken. Heeft u al wel gereserveerd, maar nog niet betaald? U kunt de betaling (contant) voldoen aan de deur.

Het programma start om 15:00 uur. U krijgt van ons een bakje koffie of thee en we zullen beginnen met de (gratis) muzikale bingo! Als u meespeelt, maakt u ook nog eens kans op prachtige prijzen.

Na de bingo wordt de maaltijd geserveerd. Een heerlijke soep met broodjes en salades. Als iedereen uitgegeten is, wordt de dansvloer vrijgemaakt, want dan barst het feest los! Vrolijke muziek van Love Shack, een feest van herkenning en gezelligheid.

Als u wilt, kunt u een kansje wagen en meedoen met de zaalverloting. Love Shack speelt een uitgebreid repertoire (speciaal voor ons veel Nederlandstalig), voor jong en oud. Het avondprogramma loopt rond 21:00 ten einde.

Datum: 8 oktober 2022

Tijd: 15:00 – 21:00 uur (deuren open om 14:30 uur)
Locatie:
Goese Lyceum
Oranjeweg 90
4461 LR Goes

Entree donateurs: €5,- p.p. (inclusief consumptie, bingo, maaltijd en verrassing)
Entree gasten€15,- p.p. (inclusief consumptie, bingo, maaltijd en verrassing)

Meer informatie over Love Shack vindt u op hun website.

Win een mooie mok!

Meld u aan voor de nieuwsbrief en maak kans op een speciale mok van Stichting Hulp Gehandicapten! Kijk voor meer informatie op de pagina: Winactie

We spammen niet! Lees ons privacybeleid voor meer info.